dimarts, 2 de novembre del 2010

SORTIDA SUBIRATS CICLE MITJÀ

El passat dijous 14 d’octubre els alumnes de Cicle Mitjà vam anar a Subitats, un poble que està a la comarca de l’Alt Penedès, molt a prop de Sant Sadurní d’Anoia.



Vam anar a la masia casa Valldeperas. Allà ens esperaven els monitors. De seguida ens vam posar a esmorzar a l’aire lliure i a continuació vam jugar una estona.



Llavors vam entrar a l’interior de la casa. Un dels monitors ens va parlar de l’ofici més antic del món, el terrissarire. Ens va ensenyar diferents peces fetes de fang i ens en va dir el nom. A continuació ens va mostrar el taller amb les diferents màquines i modelà dues peces amb el torn.


Tot seguit ens va tocar el torn a nosaltres: vam modelar una rosa i després, lliurament, cadascú va crear el que va voler. En acabar els monitors van posar música i vam ballar.





Llavors vam tornar a sortir a fora, on ens esperava una altra monitora, la Berta, que ens va explicar i ensenyar què era una vinya, diferents arbres mediterranis i plantes aromàtiques.




De tornada de la passejada pel bosc i després de jugar a la bomba, vam dinar i tot seguit vam poder gaudir d’un parc on hi havia una tirolina.



Cap a les 16:00 vam acomiadar-nos i vam pujar a l’autocar per fer el viatge de retorn cap a Monistrol. Ens ho vam passar MOLT BÉ!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada