dimarts, 26 d’octubre del 2010

Renovació consell escolar

Benvolguts/es
El proper mes de novembre tots els centres educatius de Catalunya faran les eleccions de renovació dels Consells Escolars, lògicament, el nostre centre també està immers en aquestes renovacions.
Però a hores d'ara no us podem donar molta més informació fins que no es reuneixi l'actual Consell Escolar i aprovi les normes de procediment d'aquestes eleccions.
Per tant, molt aviat us podrem continuar informant per aquest canal o pel de les circulars escolars de sempre.

dilluns, 25 d’octubre del 2010

VISITA DE CICLE INICIAL AL MÓN ST. BENET


El passat divendres 8 d’octubre els nens i nenes de cicle inicial varem visitar Món Sant Benet a Sant Fruitós de Bages. Només arribar ens vam dividir en dos grups per tal de realitzar els diferents tallers. Aquests eren : “Bon dia, esmorzem!” després d’escoltar les explicacions del que és un esmorzar saludable, jugàrem amb un dau gegant per confeccionar diferents esmorzars. I per acabar ens vam asseure per menjar els cereals, la fruita i el iogurt.
Mentre l’altre grup visitava l’hortet de St. Benet i realitzava el taller:”Planta’t a l’hort”; tot tivant del carretó ple de fems i la pala vam cavar, adobar i plantar cebes, alls, enciams i escarola. Un cop plantades les vam regar. Seguidament collirem fruits de l’hort que ens menjaren allà mateix.
Després d’intercanviar les activitats vam anar a dinar al bosquet aprofitant l’estona que ens quedava per jugar a fer cabanes i a buscar bolets, aventures,...