El passat dijous 14 d’octubre els alumnes de Cicle Mitjà vam anar a Subitats, un poble que està a la comarca de l’Alt Penedès, molt a prop de Sant Sadurní d’Anoia.
Vam anar a la masia casa Valldeperas. Allà ens esperaven els monitors. De seguida ens vam posar a esmorzar a l’aire lliure i a continuació vam jugar una estona.
Llavors vam entrar a l’interior de la casa. Un dels monitors ens va parlar de l’ofici més antic del món, el terrissarire. Ens va ensenyar diferents peces fetes de fang i ens en va dir el nom. A continuació ens va mostrar el taller amb les diferents màquines i modelà dues peces amb el torn.
Tot seguit ens va tocar el torn a nosaltres: vam modelar una rosa i després, lliurament, cadascú va crear el que va voler. En acabar els monitors van posar música i vam ballar.
Llavors vam tornar a sortir a fora, on ens esperava una altra monitora, la Berta, que ens va explicar i ensenyar què era una vinya, diferents arbres mediterranis i plantes aromàtiques.
De tornada de la passejada pel bosc i després de jugar a la bomba, vam dinar i tot seguit vam poder gaudir d’un parc on hi havia una tirolina.
Cap a les 16:00 vam acomiadar-nos i vam pujar a l’autocar per fer el viatge de retorn cap a Monistrol. Ens ho vam passar MOLT BÉ!!!
dimarts, 2 de novembre del 2010
SORTIDA SUBIRATS CICLE MITJÀ
El passat dijous 14 d’octubre els alumnes de Cicle Mitjà vam anar a Subitats, un poble que està a la comarca de l’Alt Penedès, molt a prop de Sant Sadurní d’Anoia.Tot seguit ens va tocar el torn a nosaltres: vam modelar una rosa i després, lliurament, cadascú va crear el que va voler. En acabar els monitors van posar música i vam ballar.
Llavors vam tornar a sortir a fora, on ens esperava una altra monitora,
De tornada de la passejada pel bosc i després de jugar a la bomba, vam dinar i tot seguit vam poder gaudir d’un parc on hi havia una tirolina.
Cap a les 16:00 vam acomiadar-nos i vam pujar a l’autocar per fer el viatge de retorn cap a Monistrol. Ens ho vam passar MOLT BÉ!!!
dimarts, 26 d’octubre del 2010
Renovació consell escolar
Benvolguts/es
El proper mes de novembre tots els centres educatius de Catalunya faran les eleccions de renovació dels Consells Escolars, lògicament, el nostre centre també està immers en aquestes renovacions.
Però a hores d'ara no us podem donar molta més informació fins que no es reuneixi l'actual Consell Escolar i aprovi les normes de procediment d'aquestes eleccions.
Per tant, molt aviat us podrem continuar informant per aquest canal o pel de les circulars escolars de sempre.
El proper mes de novembre tots els centres educatius de Catalunya faran les eleccions de renovació dels Consells Escolars, lògicament, el nostre centre també està immers en aquestes renovacions.
Però a hores d'ara no us podem donar molta més informació fins que no es reuneixi l'actual Consell Escolar i aprovi les normes de procediment d'aquestes eleccions.
Per tant, molt aviat us podrem continuar informant per aquest canal o pel de les circulars escolars de sempre.
dilluns, 25 d’octubre del 2010
VISITA DE CICLE INICIAL AL MÓN ST. BENET
El passat divendres 8 d’octubre els nens i nenes de cicle inicial varem visitar Món Sant Benet a Sant Fruitós de Bages. Només arribar ens vam dividir en dos grups per tal de realitzar els diferents tallers. Aquests eren : “Bon dia, esmorzem!” després d’escoltar les explicacions del que és un esmorzar saludable, jugàrem amb un dau gegant per confeccionar diferents esmorzars. I per acabar ens vam asseure per menjar els cereals, la fruita i el iogurt.
Mentre l’altre grup visitava l’hortet de St. Benet i realitzava el taller:”Planta’t a l’hort”; tot tivant del carretó ple de fems i la pala vam cavar, adobar i plantar cebes, alls, enciams i escarola. Un cop plantades les vam regar. Seguidament collirem fruits de l’hort que ens menjaren allà mateix.
Després d’intercanviar les activitats vam anar a dinar al bosquet aprofitant l’estona que ens quedava per jugar a fer cabanes i a buscar bolets, aventures,...
Subscriure's a:
Missatges (Atom)













