El passat dijous 14 d’octubre els alumnes de Cicle Mitjà vam anar a Subitats, un poble que està a la comarca de l’Alt Penedès, molt a prop de Sant Sadurní d’Anoia.Tot seguit ens va tocar el torn a nosaltres: vam modelar una rosa i després, lliurament, cadascú va crear el que va voler. En acabar els monitors van posar música i vam ballar.
Llavors vam tornar a sortir a fora, on ens esperava una altra monitora,
De tornada de la passejada pel bosc i després de jugar a la bomba, vam dinar i tot seguit vam poder gaudir d’un parc on hi havia una tirolina.
Cap a les 16:00 vam acomiadar-nos i vam pujar a l’autocar per fer el viatge de retorn cap a Monistrol. Ens ho vam passar MOLT BÉ!!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada